{thumb obj="news" objid="13296" fileno="1" templateid="1013" maxheight="150" maxwidth="150"}Крайова булава УПЮ затвердила вмілість "Взаємодія із людьми з особливими потребами" для ІІ проби до трьохмісячної апробації.
Вимоги до вмілості "Взаємодія із людьми з особливими потребами":
1. Обговори на сходинах етикет щодо людей з обмеженими можливостями та людей із синдромом Дауна. Поясни, чому це важливо.
2. Відвідай організацію, яка працює з людьми з фізичними, розумовими, емоційними, освітніми обмеженими можливостями. Збери і прочитай інформацію про діяльність організації. Дізнайся про можливості її членів для підготовки, зайнятості та освіти. На сходинах обговори, що ти дізнався.
3. Виконай ДВА з наступних завдань:
- Поговори з пластуном, який має інвалідність і дізнайся про його досвід участі у скаутських заходах і здобуванні різних вмілостей. На сходинах обговори, що ти дізнався.
- Поговори з людиною, яка має інвалідність і дізнайся про досвід цієї людини та діяльність, якою вона любить займатись. На сходинах обговори, що ти дізнався.
- Дізнайся, як люди з обмеженими можливостями займаються тим чи іншим адаптованим видом спорту або рекреаційною діяльністю. На сходинах обговори, що ти дізнався.
- Дізнайся про засоби самостійного життя, такі як службові тварини, тростини і пристрої альтернативної комунікації, такі як телетайп (TTY). Обговори на сходинах, як люди використовують такі апарати.
4. Відвідай ДВА з наступних місць і запиши доступність для людей з обмеженими можливостями. У своїх нотатках, наведи приклад п’яти речей, які можна було б зробити, щоб поліпшити це місце і п’ять речей які роблять це місце зручним для людей з обмеженими можливостями. Обговори свої спостереження на сходинах.
- Твоя школа
- Твоя церква
- Твій пластовий табір
- Громадське місце або захід (наприклад, театр, музей або парк)
5. Поясни термін адвокація. Виконай ОДНУ з таких адвокаційних діяльностей:
- Проведи гутірку про людей з обмеженими можливостями для гуртка молодшого юнацтва або новацького рою. Під час гутірки, пояснити про людей із синдромом Дауна, можеш запросити людину з цим синдромом.
- Дізнайтеся про освітні програми в галузі інвалідності у твоїй школі або шкільній системі, або зв’яжіться з інвалідною адвокаційною організацією. Пропрацюй волонтером в цій програмі чи організації вісім годин.
- Використовуючи такі ресурси, як інвалідні адвокаційні організації, державні установи, Інтернет, новинні журнали і газети, дізнатися про міфи і неправильні уявлення, які впливають на розуміння широкою громадськістю людей з обмеженими можливостями. Запиши 10 міфів і неправильних уявлень про людей з обмеженими можливостями і дізнайся факти про кожен міф. Використай ці записи на гутірці для гуртка молодшого юнацтва чи новацького рою.
6. Розкажи, що ти будеш робити, щоб показати позитивне ставлення до людей з обмеженими можливостями та для заохочення позитивного ставлення серед інших. Обговори на сходинах, як змінилось твоє сприйняття після того що ти дізнався.
7. Назви п’ять професій, які надають послуги для людей з обмеженими можливостями. Вибери одну, яка тебе цікавить і дізнатися про освіту, навики та досвід, необхідні для цієї професії. Пояснити, чому ця професія тебе цікавить.
Завантажити бланк для здачі вмілості тут.